Min nya inneboende

DoktornGår också under namnet Doktorn, tokkatt och pälskling. Hur jag kan jobba hemma med den här galningen i närheten? Ja, det är en bra fråga. Han är hur söt och tillgiven som helst, och man kan spendera timmar med att bara mysa med honom. Inte nattetid dock.. Då är det bara leka som gäller 😉

Idag sitter jag med bokföring och andra nyttosysslor. Inte lika kul som att knäppa bilder i det underbara vintervädret (vilket jag hemskt gärna skulle göra istället) men det behöver bli gjort det också. Riktigt skönt när man väl är klar.

5 thoughts on “Min nya inneboende

  1. Vad fin han är. Mysigt att han är så gosig också 🙂 Men jobbigt att han är busig på natten. Min katt har haft perioder då hon skulle busa en massa när jag ville sova, men just nu är hon mest bara kelig.

    Jag var ute och fotade förut idag, men måste jobba med bokföringen i slutet av veckan 😛 🙂

  2. Ping: Jag har lärt mig att göra vad som faller mig in | Fotograf u.norman

Kommentera

