Pausa för livet

Det blir mycket planering och pappersjobb just nu, men det är som sagt väldigt skönt att få det gjort. Tar en paus ibland för att leka lite med mitt monster. Då och då måste man dock ta mer än en paus. Man måste leva lite. Så igår påbörjade jag och min mor årets nyårslöfte – att gå på alla Stockholms museum. Vi åkte till Polismuseet ute på Gärdet. Visste ni att det fanns ett Polismuseum? Det gjorde inte jag innan mamma sa det. En riktigt trevlig dag hade vi i alla fall.

Märks det förresten var mina tok-gener kommer ifrån? Jag älskar dig mor ♥

Jag och min morProjekt är något av vad jag är i behov av just nu känner jag. Att få planera varje detalj och sedan få följa med hela vägen. Sjösätta idéer och göra tokiga saker. Självklart har jag en massa projekt inom mitt fotande också. Jag har smugit in lite om ett av dem här på bloggen redan tidigare, och nu när man kan börja skönja en kontur så tänker jag släppa lite till på vad som kommer hända i sommar. Precis, i sommar. På Gotland. I långklänning. Det ni 😉

Kommentera

