Bröllopslängtan

IMG_4553-KopiaNu börjar det bubbla i kroppen av längtan till bröllopen i sommar. Att få stå där och fånga ögonblicken på en dag full av kärlek, det är det bästa som finns. Till säsongen sätter igång så googlar jag på bröllop och bröllopstrender för 2014. Nu ska man ju ha sitt bröllop precis som man vill, men det är samtidigt väldigt roligt att se vad som är ”inne” just nu i bröllopsvärlden. Bland annat är det väldigt populärt med hårdekorationer, till exempel blommor eller smycken, vilket är något som jag tycker är väldigt vackert. När jag gifter mig vill jag ha murgröna inflätat i mitt hår. Jag ska bara hitta brudgummen först 😉

En annan sak som blivit populärare de senaste åren är att gifta sig utomlands, vilket jag tycker är väldigt roligt. Det vore fantastiskt att någon dag få följa med och fotografera ett bröllop utomlands. Har ni planer på ett utomlandsbröllop? Hör jättegärna av er! 🙂

Kommentera

