Micro-shoot

EllaHär kommer en snabb sneak på promotionbilderna jag tog på vackra Ella idag. De ska användas till sommarens projekt, och jag tror att det kommer bli så galet bra!

Ella och jag hade bara tio minuter på oss att få ihop en bild. Jag skulle iväg på bio och hon hade en lång lista med saker att hinna med under dagen, men vi klämde in en liten photoshoot mitt i allt ändå. Micro-shoots funkar när man jobbat ihop så mycket tidigare som Ella och jag har. Vi sköter snacket telepatiskt och vet exakt hur vi båda vill att saker ska funka och hur resultatet ska bli. I alla fall på en höft 😉 Men allt brukar lösa sig och det blir aldrig så bra bilder som när det är lite småstressigt men samtidigt väldigt otvunget.

One thought on “Micro-shoot

Kommentera

