One out of two

Louise

Man ser det i hennes ögon direkt. Hon tappar fokus på allt annat, ögonen lyser upp och ett stort leende sprider sig i hennes ansikte. Ett litet barn passerar bakom mig under fotograferingen och innan jag märker det själv så ser jag det på Louise. Titta på den andra bilden så förstår ni vad jag menar.

Att fota förälskade par är (som ni kanske listat ut vid det här laget 😉 ) bland det bästa jag vet, men det är inte alltid jag får tag i båda delarna. I mars ska jag fotografera Louise och hennes pojkvän Joakim, men nu i helgen så jobbade Jocke och jag hade ett enormt sug att fota med mitt teleobjektiv så det blev bara Louise den här gången. Works for me!

4 thoughts on “One out of two

  1. Ping: Jag har lärt mig att göra vad som faller mig in | Fotograf u.norman

Kommentera

