Den galne löparen

Det var nog många som undrade vad det var för galning som var ute och sprang längst vägkanten i morse. De såg i alla fall väldigt konfunderade ut där bakom ratten. Det var bara  lilla jag. För i morse klev jag upp, drog på mig träningskläderna för att åka till gymmet och drog undan gardinerna. Utanför fönstret fanns en helt magisk morgon! Den bästa platsen att fota den på var fem minuter jogg bort, så jag slängde kameran över armen och rusade ut genom dörren för att hinna dit innan solen steg för högt på himlen. Jag förstår att det kan ha sett lite tokigt ut, men det var en perfekt start på den här dagen.

Hoppas att ni får en underbar dag ♥

Morgon

One thought on “Den galne löparen

Kommentera

