Lite smånördigt sådär

Egentligen borde det inte vara tillåtet för mig att vara bröllopsfotograf. Sätt mig inte bland alla brudtärnor, den underbara klänningen, bredvid tårtan, på vigseln, bland marsalkarna och brudgummen och för guds skulle inte någonstans i närheten av bruden. För då kommer jag inte att kunna hålla mig! Naturligtvis är jag professionell bröllopsfotograf utåt men inombords så planerar jag om mitt bröllop gång på gång efter alla fina detaljer som finns på just det här bröllopet som jag bara måste ha på mitt eget. Ni ska bara veta hur många gånger jag slagit fast att jag ska ha mitt bröllop precis så och vid nästa bröllop nästan börjat gråta för det är ju så vackert och jag vill också gifta mig så här.

Jag är ändå glad att det inte finns någon som kan stoppa mig, för jag älskar verkligen bröllop. Hur mitt bröllop kommer att se ut när den dagen väl kommer (jag har insett att jag måste hitta någon som vågar stå bredvid mig där framme och säga ja först…), det vet nog ingen. Jag kommer antagligen att ändra mig sjuttioelva gånger till och sen ska ju brudgummen ha något att säga till om också har jag hört (någon som vet om detta stämmer?). Tills dess kommer jag i alla fall att njuta av alla fina bröllop som jag kommer att få fotografera 🙂

Michelle och Tomas

6 thoughts on “Lite smånördigt sådär

  1. Hej Ulrika. Vad roligt att kika in här och se bilder på mig och Tomas :). Jag undrar om det finns möjlighet att köpa några av dina bilder från bröllopet? Dom ser väldigt fina ut och det vore så roligt att kunna stoppa in ännu fler bilder i albumet 🙂
    Ha det bra
    Med vänlig hälsning, Michelle

    • Hej Michelle! Självklart går det bra! Är så sjukt nöjd med bilderna och är så tacksam för att jag fick vara med på er dag 🙂
      Jag skickar ett mail till dig 🙂
      Ha en fin kväll!

Kommentera

