Världens bästa döttrar

Här i helgen blev det finmiddag. Min fina mor fyllde år och jag och systra mi bjöd henne på middag och överraskade senare med att åka till Cirkus i Stockholm istället för att åka hem. Där tittade vi på musikalen SPÖK! vilket var den egentliga födelsedagspresenten. Att lyckas med bedriften att hålla min mor ovetandes om detta sedan i januari när vi började planera har inte varit det lättaste. Hon är expert på att lista ut saker. När hon väl fick veta vad vi skulle göra så blev hon så lycklig att inget annat spelade roll. Efteråt stod nog jag och systra mi rätt högt på listan över världens bästa döttrar 😉

Världens bästa son kvalar nog den här söta killa killen in på. Han fick såklart också vara med när jag fotade Charlotte och Manne tidigare i år.

 Charlotte och Manne

Kommentera

