Doesn’t time just fly?

Det är så mycket att hinna med just nu att det inte finns någon tid över till sånt man vill göra. (Och borde göra, men städningen ligger nog längst ner på listan 😉 ). Våren är här, dagarna är längre och det underbara eftermiddagsljuset som ger de där fina, drömska bilderna. Imorgon är jag ledig igen, men då ska det typiskt nog vara dåligt väder, men på lördag, åh vad jag hoppas på lördag! Prognoserna ser lovande ut, jag har något lånat och en fantastisk tjej som mer än gärna ställer upp på mina tokigheter. Låt oss hålla tummarna för att jag får lufta kameran lite 🙂

Fjäril

Kommentera

