by Emanuel Dahlberg

by Emanuel DahlbergBlev inlurad i en studio av Emanuel Dahlberg. Fotografen från den där lilla, lilla byn i Norrland som säger allt han tänker på och står ut i det gråa Stockholm. En riktigt härlig människa helt enkelt. Jag jobbar ju fortfarande på det där med att utsätta mig för att stå på andra sidan kameran. Det är inte alltid helt lätt att veta hur man ska vara framför kameran, och när man är van att vara på andra sidan så är det ännu svårare. Så därför ställer jag mig framför kameran gång på gång för att hålla mig uppdaterad på hur det faktiskt känns 😉

One thought on “by Emanuel Dahlberg

Kommentera

