En söndag i rosa

IMG_1899Det där regnet verkar inte vilja ge med sig, men min värld har varit full av motljus och rosa idag ändå! Jag har nämligen ägnat ett par timmar tillsammans med Emelie Ohlsson och blivit fullpumpad med inspiration och skratt. Bilden är från när jag hade en pree-shoot med ett av sommarens brudpar för någon vecka sedan. Om man har ett rosa Kungsträdgården till sitt förfogande under en fotografering så tar man ju chansen, eller hur? 😉

Ska ni gifta er i sommar? Nu har jag bara ett fåtal, lediga datum kvar! Om ni ska gifta er under 2015 så är det aldrig för tidigt att boka sin fotograf om man känner att man har hittat rätt. Maila mig redan nu på ulrika@unorman.se om ni vill ha med mig på er stora dag ♥

One thought on “En söndag i rosa

Kommentera

