Minnen i lyxförpackning

För er som även kikar in på min facebooksida lite nu och då så kanske ni har sett att jag i förra veckan la upp en bild på en låda. Lite tråkigt kanske många tyckte, och klickade vidare. Helt fantastiskt jättespännande tyckte jag, eftersom jag visste vad som fanns i lådan! Det var nämligen ett fotoalbum! Ni läste rätt, nu kan ni nämligen köpa fotoalbum, vackra askar med prints och snygga folios – ett två-bilders-album som passar alla, efter er fotografering. Jag är ju själv en sån person som gärna sitter med fotoalbum i knät och bläddrar genom mina minnen, så såklart så är det något som jag vill kunna erbjuda mina kunder. Foton är till för att se på riktigt, klämma och känna på. Inte bara ha på en hårddisk i någon gömma (såg en himla bra liten film om det som ni kan kika på här).

För den som vill så finns just det här albumet att klämma och känna på under en kostnadsfri bröllopskonsultation. Fler bilder hittar ni på min facebooksida.
Album

One thought on “Minnen i lyxförpackning

Kommentera

