Tokkatt

Det blir alltid lite tokigt hemmavid när man har katt. Kanske ännu mer när man har en tokkatt. En sån som jag har alltså. När jag skulle fota mitt nya, fina fotoalbum så skulle Doktorn prompt vara med på bild. Dessutom var det ju hur kul som helst att leka med rekvisitan, en spetsgardin. Hur söt får man vara? Det spelar faktiskt ingen roll att det tog lite extra tid att få till bilderna för kommer han med den blicken så smälter jag. Det blev såklart en hög med bilder på tokkatten också innan jag packade ihop kameran. Sånt fyller jag gärna hårddisken med 😉

I och med albumen så blir det också en ny prislista nu i juli. Passa på att boka till 2013 års priser medan de är aktuella! ♥

Doktorn

Kommentera

