Syskonkärlek

Beatrice och CeciliaI söndags kväll kom jag hem från en välförtjänt semester. Senaste tiden har bara varit en massa jobb och sena kvällar och mycket i huvudet. Så i torsdags tog jag mitt pick och pack och åkte över till Gotland. Typ det bästa jag kunde gjort. Förutom att jag numer är lugnet själv (okej, kanske inte helt sant, men så nära jag kan komma 😉 ) så fick jag också sjukt mycket gjort. Alla de där hårddiskarna som legat och skräpat här hemma är nu rensade från onödigt strunt och alla bilder som inväntat redigering har äntligen blivit klara.

Systrarna Beatrice och Cecilia med familj gästade mig och pappa över helgen så jag tog tillfället i akt och lurade ut dem bland midsommarens blomster. Behöver jag säga att jag är helt galet nöjd med bilderna? Speciellt med tanke på att vi fotat i något av det svåraste ljuset man kan ha för att fota, strålande sommarsol mitt på en klarblå himmel.

3 thoughts on “Syskonkärlek

Kommentera

