Jämfotahopp i gummistövlar

Idag fick jag rysningar när jag fotade. Så där när håret reser sig på armarna och det kittlas i magen. Jag fotade ett par av personerna som deltar i projektet True Faces och det är helt sjukt vilka underbara människor som är med i det. De har varit med om något jag inte skulle önska på min värsta fiende och har kommit ut på andra sidan som dessa underbara och starka personer. Jag fick bland annat fota en av deltagarna tillsammans med sin pojkvän i det här magiska motljuset.

I höst kommer ni att få se bilderna, tills dess får ni nöja er med denna bilden på mig som togs strax innan jag flög upp och hoppade jämfota av lycka 😉

Foto 2014-08-03 18 54 34

Kommentera

