Den magiska platsen

Ni vet när man är ute och går och så helt plötsligt så inser man att en person ur sällskapet har försvunnit? Eller det kanske ni inte vet förresten. Så kan det i alla fall vara om man är ute och går med mig. Ibland så ser jag nämligen en sån plats som skulle vara helt magisk på bild. I söndags när vi fotade för True Faces så hände just det där. Vi hade i förväg tänkt ut en plats och var på väg dit för att fota när vi passerar en trappa ner till den magiska platsen. Jag backar tyst och kikar ner, bara för att se om jag faktiskt sett rätt. Det har jag. Jag tittar upp och några meter framför mig så står resten av sällskapet och tittar lite konstigt på mig. Som tur är så litar de på att jag vet vad jag gör, så när jag vinkar åt dem att följa efter så gör de det. Behöver jag säga att det blev magiska bilder?

IMG_4242-Kopia

Kommentera

